Serviciul extern de protecția datelor (SEPD)

SERVICIUL EXTERN de protecția datelor cu caracter personal, a fost înființat cu respectarea prevederilor Regulamentului 679/2016 , art.37, alin. 7.

SCOPUL SERVICIULUI EXTERN este acela de a efectua toate demersurile (consultanță, prestări servicii, etc.), pentru conformarea activităților beneficiarilor noștri cu prevederile RGPD 679/2016, a legislației Uniunii Europene și a legislației române în materie.

În acest sens, serviciile noastre sunt după cum urmează:

A. CONSULTANTA privind IMPLEMENTAREA prevederilor RGPD 679/2016.

  1. Efectuează AUDITUL INTERN privind nivelul de conformare cu RGPD;
  2. Întocmește PLANUL PRIVIND MĂSURILE CORECTIVE ce trebuiesc luate urgent, in prima instanță, privind asigurarea protecției datelor cu caracter personal (PDCP);
  3. Întocmește RAPORTUL DE EVALUARE privind operațiunile de prelucrare a datelor cu caracter personal;
  4. Consultanță la întocmirea POLITICII ORGANIZAȚIEI privind protecția datelor cu caracter personal;
  5. Consultanță la întocmirea PROCEDURILOR organizației privind protecția datelor cu caracter personal;
  6. Consultanță la întocmirea planului de MĂSURI TEHNICE ȘI ORGANIZATORICE privind protecția datelor cu caracter personal ;
  7. Consultanță la întocmirea REGISTRULUI DE EVIDENȚĂ a prelucrării datelor cu caracter personal;
  8. Propune FORMULARE tipizate utilizate in domeniul PDCP (model de decizii, completare fișe post, etc.);
  9. Propune ATRIBUȚIILE PERSONALULUI organizației, a colaboratorilor, persoanelor împuternicite, etc. privind protecția datelor cu caracter personal ;
  10. Propune PLANUL DE INSTRUIRE a personalului privind protecția datelor cu caracter personal (PDCP);
  11. Consultanță la ÎNTOCMIREA INFORMĂRILOR către persoanele vizate;
  12. Consultanță la ÎNTOCMIREA ACORDURILOR cu colaboratorii, persoanele împuternicite etc.

B. PRESTĂRI SERVICII în domeniul protecției datelor cu caracter personal (PDCP)

  1. EFECTUEAZĂ audit intern anual, privind respectarea prevederilor RGPD, în cadrul organizației;
  2. RAPORTAREA periodică către conducerea organizației, prin întocmirea unei note de constatare, a neconformităților depistate privind respectarea prevederilor RGPD, în cadrul organizației (trimestrial);
  3. VERIFICAREA realizării masurilor stabilite în urma auditului;
  4. INSTRUIREA PERSONALULUI organizației privind atribuțiile acestora privind protecția datelor cu caracter personal (PDCP);
  5. CONSULTANȚĂ PRIVIND MONITORIZAREA, gestionarea și raportarea încălcării protecției datelor cu caracter personal;

  6. CONSULTANȚĂ privind gestionarea relației cu autoritatea națională de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal;

  7. CONSULTANȚĂ în gestionarea relației cu persoanele vizate în probleme de confidențialitate, inclusiv solicitările de acces la informațiile personale.

Intră în legătură cu noi

error: Continut protejat !!