Serviciul extern de medicina muncii (SEMM)

MEDICINA MUNCII:

  • Evidenta examenelor medicale la angajare si periodice;
  • Evidenta morbiditatii pe afectiuni si procesul verbal de înstiintare anuala a firmei;
  • Luarea în evidenta si vizarea concediilor medicale;
  • Luarea în evidenta a gravidelor si îndeplinirea formalitatilor pentru obtinerea Concediului de Risc Maternal;
  • Deplasari la sediul firmei si efectuarea imunizarilor de sezon, la cerere;
  • Consilierea firmei cu privire la periodicitatea examinarilor medicale;
  • Consilierea firmei pe orice probleme medicale legate de conditiile de munca;
  • Identificarea factorilor de risc si participarea la actiunile de evaluare a acestora;
  • Efectuarea de recomandari privind organizarea muncii, amenajarea ergonomica a locului de munca;
  • Întocmirea de rapoarte anuale catre angajator prin care acesta sa fie informat despre starea de sanatate a angajatilor, precum si recomandari pentru îmbunatatirea mediului de munca;
  • Participarea la sedintele C.S.S.M. si prezentarea rapoartelor de informare.

Intra in legatura cu noi

error: Continut protejat !!