Serviciul extern de medicina muncii (SEMM)

MEDICINA MUNCII:

  • Evidența examenelor medicale la angajare si periodice;
  • Evidenta morbidității pe afecțiuni și procesul verbal de înștiințare anuală a firmei;
  • Luarea în evidență și vizarea concediilor medicale;
  • Luarea în evidență a gravidelor și îndeplinirea formalităților pentru obținerea Concediului de Risc Maternal;
  • Deplasări la sediul firmei și efectuarea imunizărilor de sezon, la cerere;
  • Consilierea firmei cu privire la periodicitatea examinărilor medicale;
  • Consilierea firmei pe orice probleme medicale legate de condițiile de muncă;
  • Identificarea factorilor de risc și participarea la acțiunile de evaluare a acestora;
  • Efectuarea de recomandări privind organizarea muncii, amenajarea ergonomică a locului de munca;
  • Întocmirea de rapoarte anuale către angajator prin care acesta sa fie informat despre starea de sănătate a angajaților, precum și recomandări pentru îmbunătățirea mediului de muncă;
  • Participarea la ședințele C.S.S.M. și prezentarea rapoartelor de informare.

Intră în legătură cu noi

error: Continut protejat !!