MEDICINA MUNCII:
- Evidența examenelor medicale la angajare si periodice;
- Evidenta morbidității pe afecțiuni și procesul verbal de înștiințare anuală a firmei;
- Luarea în evidență și vizarea concediilor medicale;
- Luarea în evidență a gravidelor și îndeplinirea formalităților pentru obținerea Concediului de Risc Maternal;
- Deplasări la sediul firmei și efectuarea imunizărilor de sezon, la cerere;
- Consilierea firmei cu privire la periodicitatea examinărilor medicale;
- Consilierea firmei pe orice probleme medicale legate de condițiile de muncă;
- Identificarea factorilor de risc și participarea la acțiunile de evaluare a acestora;
- Efectuarea de recomandări privind organizarea muncii, amenajarea ergonomică a locului de munca;
- Întocmirea de rapoarte anuale către angajator prin care acesta sa fie informat despre starea de sănătate a angajaților, precum și recomandări pentru îmbunătățirea mediului de muncă;
- Participarea la ședințele C.S.S.M. și prezentarea rapoartelor de informare.